4 pinzellades sobre les TAC
dilluns, 10 de gener del 2011
dilluns, 15 de novembre del 2010
dissabte, 6 de novembre del 2010
Utilització de les TAC
Depenen de l’edat de l’alumne podem posar més o menys objeccions al fet que les TIC (Tecnologies de la Informació i Comunicació) entrin en les escoles. Els docent cada vegada tenen menys pors a la seva utilització però com totes les innovacions han de fer-se de manera equilibrada. A educació infantil i a educació primària penso que la seva utilització serà restringida per edat i per coneixements.
Les TICs no tenen efectes màgics sobre l'ensenyament i l'aprenentatge. Amb això vull indicar que no pot creure's, de forma ingènua, que pel senzill fet que un docent utilitzi la tecnologia amb els seus alumnes, aquests aprendran de forma més motivada, amb major entusiasme i que el seu rendiment augmentarà de forma notable (països com Finlàndia i USA van introduir-les com ho han fet a Catalunya i alguns d’aquests suposats avenços ??? no s’han confirmat i s’han vist obligats a retrocedir).
Subscriure's a:
Missatges (Atom)