4 pinzellades sobre les TAC

dilluns, 15 de novembre del 2010

Video 2

Nou video entrada directa
Publicat per Eloi a 4:53
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Dades personals

La meva foto
Eloi
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ▼  2010 (3)
    • ▼  de novembre (3)
      • Utilització de les TAC
      • Video educatiu
      • Video 2
  • ►  2011 (1)
    • ►  de gener (1)

Altres blocs personals

  • Tarragona Romana
  • Viatge a Carcasona

Enllaços

  • Edu365
  • Xtec
  • Bloc curs TAC
  • Webquest
  • Escola Mowgli

Seguidors

Quan i com?

Quan i com?
Tema Marca d'aigua. Amb la tecnologia de Blogger.